Otomotiv sayfaları: Ver reklamı al manşeti!
Gazetelerde her pazartesi yayımlanan otomotiv sayfalarının temel özelliği otomotiv şirketlerinin açıklama, bülten, tanıtım haberlerinin ağırlığını oluşturması ve bu sayfaların reklam servisleri ile bağlantılı hazırlanması. Yeni çıkan bir modelin reklamı ne kadar büyükse haberi de o kadar geniş oluyor bu sayfalarda…
Nitekim 5 Temmuz Pazartesi günü Akşam (Otofocus), Cumhuriyet (Otomobil), Karar (Oto mobil), Milliyet (Otokolik), Posta (Hakan Çelik), Türkgün (Otomobil sahibi), Yeni Şafak (Oto) gazetelerinin otomotiv sayfalarının manşeti aynıydı. Hyundai’nin satışına başladığı Bayon modeli araçla ilgili haberler manşetleri kaplamıştı.
Şunu hepimiz biliyoruz ki, asıl mesele gazete sahiplerinin ve onların yönlendirdiği reklam servislerinin otomotiv sayfaları üzerinde kurduğu baskı. Reklam Servisleri, otomotiv sayfalarını otomotiv sektöründen gelecek reklamlar için araç olarak görüyor; çoğunlukla da bu sayfaları hazırlayan uzmanlarla birlikte çalışıyorlar. < Faruk Bildirici
Otomobil, özgürlüğün sembolü, kişilik artırıcı, penis ikamesi otomobil hesap vermelidir burada.
Colin Cremin