Otomobil, özgürlüğün sembolü, kişilik artırıcı, penis ikamesi otomobil hesap vermelidir burada. Colin Cremin
                 
 TCDD'nin engellediği anne:
Dört aydır tek bir sorumlu açıklama yapmadı
25 kişinin hayatını kaybettiği Çorlu'daki tren kazasında büyük ihmalleri olduğu tespit edilmesine rağmen hala görevini sürdüren TCDD Genel Müdürü İsa Apaydın'ın kendisini sosyal medyada engellemesini Artı Gerçek'e değerlendiren Mısra Öz Sel, 4 aydır bir tek yetkiliden açıklama dahi yapılmadığını belirtti:
"Ben 'neden' bu facia oldu diye sorarken şimdi sorduğum soru sonucunda 'neden' engellendiğimi de soruyorum. Bu facianın olduğu kurumun başındaki kişiye sormayacaksam benim muhatabım kim bu ülkede? Biz 25 canı kaybettiğimiz günden beri yaşayamıyoruz. Bir iki attığım mesaj mı rahatsız etti İsa Apaydın'ı? Oturduğu koltuğun mevkisini taşıyamayacaksa insin o koltuktan. 4 ay oldu facia yaşayalı. 4 aydır tek bir söz yok biz ailelere. Sorumlusu kim? TCDD Müdürü'nün vicdanı beni susturarak mı rahat edecek?"
                https://www.artigercek.com/haberler/beni-engellemek-faciayi-ortmuyor